تاثیرات ورزش پیاده روی بعد از وعده شام

تاثیرات ورزش پیاده روی بعد از وعده شامReviewed by کلید زیبایی on Jan 11Rating:



کلید زیبایی:

تاثیرات ورزش پیاده روی بعد از وعده شام

تاثیرات ورزش پیاده روی بعد از وعده شام 

اگر بعد از شما اقدام به پیاده روی کنید بسیار عالی خواهد بود چرا که می تواند به هضم غذا و گوارش بهتر کمک کند تا آرام بخوابید. پیاده‌روی به مدت ۱۵ ‌دقیقه بعد از شام باعث بهتر هضم شدن غذا، کاهش وزن و افزایش کیفیت خواب می‌شود.در صورتی که بعد از شام خوردن عادت به نشستن دارید این عادت را تغییر دهید و سعی کنید ۱۰۰ قدم پیاده روی انجام دهید.

 

بررسی‌ها نشان داده است که حداقل ۱۰۰ قدم پیاده روی بعد از شام باعث افزایش سلامتی می‌شود.پیاده‌روی بعد از شام هضم غذا را بهتر می‌کند. کالری سوزی را افزایش می‌دهد و قند خون را کنترل می‌کند.بعد از شام خوردن آنزیم‌هایی که مسئول هضم غذا هستند فعال می‌شوند. در صورتی که فرد در این زمان پیاده روی کند هضم غذا  سریع‌تر و بهتر انجام می‌شود.

 

پیاده روی بعد از شام باعث افزایش سوخت و ساز بدن نیز می‌شود.این که افراد بعد از شام خوردن سریع به خواب می‌روند کار درستی نیست و برای سلامت مناسب نیست. بهتر است بعد از شام چند قدم پیاده روی کنید. این کار باعث می‌شود که بدن آرام‌تر شود و جریان خون در بدن ادامه یابد.

 

بعد از پیاده‌روی خواب راحت‌تری خواهید داشت.پیاده‌روی بعد از شام باعث می‌شود که اکسیژن و مواد غذایی لازم به بدن برسد.افرادی که دیابت نوع دو دارند می‌توانند با پیاده روی بعد از شام قند خون خود را کنترل کنند.

 

منبع: ایسنا

 

 


این مطلب برای شما تهیه شده است، پس دیدگاه شما برای ما مهم است

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.