برندهای مشهورمد و پوشاک

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

 

مقدمه

وقتی از گوچی نام برده‌ایم، همگی منتظرید تا از آخرین مدهای آن برایتان بنویسیم، ولی این‌ بار معرفی گوچی را با این نکته شروع می‌کنیم:

گوچی از سال 2005 تعداد زیادی از بچه‌های آفریقا را که از فقر رنج می‌برند و یا به خاطر ویروس HIV یتیم شده‌اند، به مدرسه فرستاده است.

این برند معروف ایتالیایی، درصدی از فروش برخی محصولات خود را به یونیسف اختصاص می‌دهد تا صرف تحصیل، تأمین بهداشت و تهیه آب سالم شود.

درحقیقت گوچی تا امروز بیش از 7 میلیون دلار به این کودکان اختصاص داده و یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که در پروژه «مدرسه برای آفریقا» به یونیسف کمک کرده است.

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

علاقه به چمدان‌های چرمی، برند 12 بیلیون دلار می‌آفریند

گوچی، برند معروف ایتالیایی، از سال 1921 و توسط Guccio Gucci در فلورانس ایتالیا تأسیس شده است.

گوچی مؤسس این برند، مهاجری بود که در هتل‌های پاریس و لندن کار می‌کرد. او همیشه تحت تاثیر چمدان‌های شیکی بود که مهمانان با خودشان به هتل می‌آوردند. قبل از بازگشت به زادگاهش، از کارخانه چرم معروفی بازدید کرد و در شهر خودش، فلورانس، مغازه‌ای برای فروش محصولات چرمی با سبک کلاسیک باز کرد.

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

او با پسرانش، کار خود را گسترش داد. در چندین شهر متفاوت شعبه زد و جالب است بدانید این فرد که شیفته چرم بود، با آغاز جنگ جهانی، کیف‌های نخی هم می‌ساخت.

گوچی با همۀ فراز و نشیب‌ها، کم‌کم به شهرت رسید، و به ‌یقین یکی از پیشروان و صاحبان سبک در صنعت مد محسوب می‌شود. و همیشه حرف جدیدی برای گفتن دارد.

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

طبق آمار مجلۀ آمریکایی  بلومبرگ بیزینس‌ویک، درآمد این شرکت در سال 2008 حدود 2/4 بیلیون یورو بوده و همچنین رتبۀ 41 را در میان 100 برند جهانی کسب کرده است. با همین اطلاعات دور از ذهن نیست که گوچی پرفروش‌ترین برند ایتالیایی شود.

در سال 2015، ارزش این برند را حدود 4/12 بیلیون دلار تخمین زده‌اند.

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

دنیای محصولات گوچی

درست است که گوچی کار خود را با چرم شروع کرد اما اکنون در کنار چرم، محصولات متنوعی نیز عرضه می‌کند. این تنوع شامل همکاری با کمپانی‌های ماشین‌سازی تا وسایل منزل می‌شود. معروف‌ترین محصولات گوچی، کیف، کفش و کمربندهای آن است.

گوچی در دنیای اینترنت

امروزه درکنار همۀ عواملی که یک برند را معروف می‌سازد، جایگاه برند در اینترنت و شبکه های مجازی نیز مطرح می‌شود.

گوچی در سال 2017 با استفاده از تکنولوژی و استراتژی‌های جدید و تحقق آنها به وسیلۀ اینترنت، درآمد خودش را تا 41% افزایش داد. درحقیقت با این کار، به جامعۀ بزرگتری از مشتریان، محصولاتش را عرضه می‌کند.

خود ما ایرانی‌ها هم، تاثیر تبلیغات در شبکه‌های مجازی را کاملا درک کرده‌ایم، گوچی نیز، درکنار همکاری با افراد مشهور دنیا همچون برد پیت، بر روی افراد مشهور شبکه‌های مجازی سرمایه‌گذاری کرده و تبلیغات خود را گسترش داده است. به طور ویژه، برند گوچی تبلیغ ساعت‌های خود را به افراد مشهور اینستاگرام سپرده است.

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

چندین روش برای تشخیص این برند معروف:

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

  • علامت GG در بافت محصول
  • نوار قرمز و سبز

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

  • دستۀ کیف از جنس بامبو

گوچی، از آفریقا تا روش شناخت محصولات

برچسب ها
نمایش بیشتر

کلید زیبایی

کلید زیبایی با کمک کادر خود تصمیم دارد هر آنچه در دنیای مد و زیبایی اتفاق می افتد را پوشش بدهد ، ما به شما می گوییم برای خوش پوش بودن چه استانداردهایی را باید رعایت کنید و با رعایت کدام اصول همیشه و در همه شرایط خوشتیپ باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید